lørdag den 3. april 2010


Så er der igen nogle strømper til hjemløse.

8 kommentarer:

  1. Er meget imponeret - hvor får du dog al den tid fra - eller også er du mega lyn strikker :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er hjemmegående og kronisk syg, har kol, så jeg har sådan set tid nok.
    Alt andet der skal laves foregår i etaper sf kortere varighed.

    SvarSlet
  3. Sikke nogen skønne sokker.

    SvarSlet
  4. Det lyder ikke godt Helvig - men med dit positive livs syn tror jeg på du forsat får det bedte ud af både gode og mindre gode dage. Jeg er forsat imponeret.

    SvarSlet
  5. Hej Helvig. Fine sokker du har lavet til de hjemløse. Hvordan får du den rib, den ser god ud. Tak for dine kommentarer på min blog, det er hyggeligt.

    SvarSlet
  6. Dejlige sokker du laver.

    SvarSlet
  7. Mange tak for alle de dejlige kommentarer.

    Fru Knudsen: Ribben er strikket på ribapparatet og derefter strikkes der rundt, altsammen på maskine. Det er kun alt andet end strømper jeg strikker i hånden.

    SvarSlet
  8. Dejlige strømper - hjemmestrikkede strømper er bare det bedste!

    SvarSlet