onsdag den 26. maj 2010


Jeg har modtaget denne Award fra Eva http://musses-hverdag.blogspot.com/ mange tak for den.
Så er der noget med at jeg skal fortælle 7 ting om mig selv og henvise til 7 andre.
Det bliver godt nok svært.
1: Jeg er utrolig glad for min familie.
2: Jeg elsker at strikke, det er med til at holde mig igang.
3: Jeg kan godt lide at bage og lave mad, men har ikke den store
energi til det mere.
4: Jeg er med i 2 strikkegrupper i Esbjeg.
5: Jeg har været gift i 33 år og har ikke tænkt mig at lave om på det.
6: Jeg kan godt lide at komme ud se noget nyt.
7: Lige nu er den helt store opgave at finde ud af hvad vores drenge skal om et år.
Jeg vil frygtelig gerne give denne Award videre, men kan ikke lige overskue hvem der har fået den og hvem der ikke har, så vil I ikke godt selv tage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar