mandag den 14. januar 2013

Strikkepinde

 Jeg var godt og grundig træt af at mine faste rundpinde snoede sig så de næsten ikke var til at strikke med..
Jeg havde dem i plastiklommer hvor det så var nødvendig at rulle dem sammen for at de kunne være der..
Fik idéen til denne her på en blog for flere år siden, men har ikke kunnet finde den igen...Så det var ud fra fantasien at denne blev lavet...Skaden var ikke så stor hvis ikke det virker, da det er en gammel voksdug jeg har brugt noget af...Nu er jeg spændt på om det virker efter hensigten.;-))

8 kommentarer:

  1. super smart, og næsten ligesom min, den har min mor syet til mig.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh var det hos dig jeg så den engang Frida..så er det der idéen kommer fra.;)

      Slet
  2. det ser sørme da ellers smart ud ser frem til at høre om det er et hit :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja men det skal du da nok få at høre Marion.;-))

      Slet
  3. Det problem kender jeg godt, din løsning ser ret smart ud :-)
    Majbritt

    SvarSlet
  4. Det ser smart ud. Jeg har også en fin løsning - en stor kagedåse. Man skal bare huske at lægge dem på plads, når de er brugt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den har jeg også prøvet, men så skal man stå og måle pindende hver gang for at finde den rigtige, Det her er vist for mig det nemmeste..;-))

      Slet