torsdag den 20. marts 2014

Indkøb

 Lidt nye indkøb er det blevet til de sidste dage. Hæfterne her fik jeg et godt tilbud på og så skulle de selvfølgelig med mig hjem.
 Så har jeg købt lidt garn i Tyrkiet, det skal alt sammen bruges til nye tunikaer til mig selv.
 Jeg bestilte hver pakke garn for sig dernede fra, det havde jeg fået at vide, skulle være det bedste hvis man ville undgå told og skat.
 Og jeg har IKKE betalt told af noget af garnet.
Så var jeg lige en tur hos Garnheksen i Vejle i går, jeg skulle lige have hentet mit Pink farvede garn.
Den skal bruges til Samsø fra Strik en ø.

2 kommentarer:

  1. Lækkert med nyt garn. Er det billigere at købe garn i Tyrkiet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er det Fru Knudsen, med porto koster et ngl garn 14,50.
      Altså lige af dem her jeg købte denne gang ;-))

      Slet