lørdag den 30. juni 2012

lidt færdig, lidt startet op og det nye som venter

 Jeg er lige blevet færdig med denne cardigan.
 Den er strikket efter en opskrift fra Hjertegarn og er strikket i Strømpegarn fra Brugsen.
Jeg tror den bliver rigtig dejlig at have på...det håber jeg da...og håber at modtageren kan li den..
 Så er jeg lige gået igang med en bluse i ene huller....Det er til min veninde og det er en hun har fundet og købt i Sverige...Om jeg kan lide den, det er jeg nu ikke så sikker på...men vi må jo vente og se når den er færdig...
Og så kom posten lige med denne her som er en bestilling...Den glæder jeg mig lidt til at komme igang.;-)

4 kommentarer:

  1. Cardiganen er da blevet lige som den skulle være :) Det ser spændende ud med alle hullerne, jeg glæder mig til at se den færdig. Den nye bestilling ser også spændende ud.

    SvarSlet
  2. Jeg synes også cardiganen ser helt fornuftig ud og hullerne begynder at tage form nu, så det er da ret spændende.

    SvarSlet
  3. Det er godt nok en fin cardigan. Det bliver spændende at se blusen med huller, det ser ihvf. spændende ud. Sikke noget dejligt garn i så fine farver du har fået.

    SvarSlet
  4. Jeg er også spændt på at få den færdig så jeg kan se hvordan den kommer til at se ud.

    SvarSlet